Generální oprava PS R 1221-1433
Verze klasik R bez úprav
Motorizace:
GO stávající klikové hřídele, kompletní hlava, ojnic, vačkové hřídele, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada válců a pístu 72mm
GO stávajícího karburátoru, rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr
Nový výfuk, nová funkční vývěva sport, nerezová koncovka výfuku
Olejová náplň + filtr, nová olejová vana chlazená, nový chladící okruh včetně vložky chladiče
Čerpadlo a příslušenství:
Nový stator, nové sací víko, nové oběžné kolo, nová sada do mezikusu
GO stávající ventilovky, nová elektroinstalace
Oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, lakování dle vzorníku RAL (Komaxit) kompletní lak
V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a je stanovena po vzájemné dohodě
Od 120.000,-
Není problém použít pro zásah
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verze sport R
Motorizace
GO stávající klikové hřídele, úprava kompletní hlavy, ojnic, úprava vačkové hřídele, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada válců a pístu 72mm
Úprava stávajícího karburátoru, rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr sport
Nový výfuk, nová funkční vývěva sport, nerezová koncovka výfuku
Olejová náplň + filtr, nová olejová vana chlazená, nový chladící okruh včetně vložky chladiče
Čerpadlo a příslušenství:
Nový stator, nové sací víko, nové oběžné kolo, nová sada do mezikusu
Úprava stávající ventilovky, nová elektroinstalace
Oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, lakování dle vzorníku RAL (Komaxit) kompletní lak
V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a je stanovena po vzájemné dohodě
Od 140.000,-
Není problém použít pro zásah
U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru.