Přestavba PS R z motoru 1.5
Motorizace: 1859 - 1986
Úprava stávající klikové hřídele, kompletní hlava motoru, nové H ojnic, vačkové hřídele, nové svorníky hlavy, vnové rozvody, nová sada válců a pístu 82mm
Nový karburátoru WEBER, rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr
Nový výfuk čtyřsvodý, nerezová koncovka výfuku
Olejová náplň + filtr, nový chladící okruh včetně vložky chladiče
Čerpadlo a příslušenství:
Nový stator, nové sací víko, nové oběžné kolo, nová sada do mezikusu
Úprava stávající ventilovky s přímím vývodem, koncovky AWG + pojistka, nová elektroinstalace
Oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, kompletní lakování dle vzorníku RAL (Komaxit)
V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a je stanovena po vzájemné dohodě
1859 ccm od 163.400,-Kč doporučuji
1986 ccm od 165.600,-Kč
Je možno připlatit
Sportovní vývěva
Sportovní sací potrubí
Startér
Nosítka
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Motorizace: 2050 - 2112
Úprava stávající klikové hřídele-nová klika, kompletní hlava motoru, nové H ojnic, nová vačková hřídel, nové svorníky hlavy, nové rozvody, nová sada válců a pístu 82mm
Nový karburátoru WEBER, úprava rozdělovače, nové benzínové hadičky, nová páka plynu, nový vzduchový filtr, sací potrubí
Nový výfuk čtyřsvodý, náhražka vývěvy, nerezová koncovka výfuku
Olejová náplň + filtr, nový chladící okruh včetně vložky chladiče
Čerpadlo a příslušenství:
Nový stator, nové sací víko, nové oběžné kolo, nová sada do mezikusu
Úprava stávající ventilovky s přímím vývodem, koncovky AWG + pojistka, nová elektroinstalace
Oprava veškerých klempířských komponentů, pískování, kompletní lakování dle vzorníku RAL (Komaxit)
V případě možnosti repase je cena přímo odvozená od její náročnosti a je stanovena po vzájemné dohodě
2050 ccm návar od 173.500,-
2050 ccm nová KH od 215.800,- doporučuji
2112 ccm návar od 198.500,-
2112 ccm nová KH od 230.800,- doporučuji
Je možno připlatit
Startér
Nosítka
U každé nově sestavené PS provádíme zátěžové zkoušky soustrojí. Během testu je měřen průběh průtočného množství v závislosti na měnícím se tlaku za současného měření otáček motoru.